¤ Bra humör idag

Bortsett från att en viss person säger att den bara vill få sina pengar,
och i princip inte bryr sig om något annat.. Samma som jag då..
Men sen så är denna personen inne på min lunarblogg och läser
allting som jag skriver där. Hmm ..

Idag så ska jag gå till pastavagnen & köpa en stor pasta med
stark bacon & vegetarisk sås, blandat ;P Haha, verkligen veggo :)
Men det är verkligen sjukt gott att äta där ;P

Haha.. Sen när vi har slutat så ska vi kanske hämta söt, och sen
hem till Pyttepuss (Annica).. Längtar redan. Men söt skulle ringa
senare och säga hur det blir. För han har andra saker att göra kanske.

Men bara jag får träffa honom och pussas lite så är jag glad :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0