¤ Ensam & tråkigt

Nu tror jag nog att jag dör av tristess.
Har så sjukt tråkig. Denna dagen har fortskridit
mycket långsammare nu när Annica inte
är här : /
Saknar henne sjukt mycket. Blir väl att ringa
henne ikväll eller något :)


Det är så drygt att jag inte har dator hemma.
Eller jo, har ju dator. Men den funkar inte..
Och mormor är inte så intresserad av att skaffa
sig en ny eller laga den hon har, som är sönder.

För det är jävligt segt att bara sitta & titta på tv
varje kväll..


Sitter inne på bilddagboken & snokar runt som
satan, men det är typ ingen som uppdaterar.
Och msn pallar jag inte gå in på.. För internetet
här stängs bara ner hela tiden. Och det är drygt
att sitta och logga in igen hela tiden. Dessutom så
finns det inga roliga inne heller.. : /

Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

det vet väl inte du

2008-12-29 @ 19:10:07
Postat av: StefanWeei

Kolla gärna in på min blogg :D Glöm inte svara på gåtan i tävlingen heller :)

2008-12-29 @ 19:13:14
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Kolla gärna in på min blogg :D Glöm inte svara på gåtan i tävlingen heller :)

2008-12-29 @ 19:13:36
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0