¤ God morgon :)

Vet inte varför, men jag är på sjukt bra humör idag :)
Och det känns riktigt bra faktiskt.. ^^

Nu är det bara 20 dagar kvar på Furuboda. Och det
känns ju riktigt bra, att slippa dessa dryga människor
som arbetar här..
Det enda negativa är att jag inte kommer att få
träffa Annica varje dag längre. ):
Det är riktigt drygt faktiskt.. Nu när man ska sluta
så kommer en sådan underbar människa in i mitt
liv, och gör allting så sjukt underbart.. Blä för den
idioten som gör allting så jobbigt.

Idag så ska jag träffa söt. Är nog därför som jag
är så glad idag. Känns som evigheter sedan.

Men men, nu ska jag fortsätta att snoka runt en massa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0