¤ Trööööött

Ja, helgen var ju inte som jag hade tänkt mig från början. Men den var väl bra på sina sätt.

Fredag: Bowling med Emma, Matilda, Carro & Ted. Sen Q-bar & slappade. Kulkul.
 
Lördag: Förfest hos Emma med Jessica & Pocke. In till biljard, känner sig utanför. Andra känner samma sak. Blir jättefull, spyr som ett svin. Känner mig övergiven.. Kommer hem till Robin efter långt om länge. Somnar så gott i hans säng. Tack för att du tog hand om mig <3

Söndag: Jävligt extremt bakfull! Bråkar med Emma.. Sover hos Annica & Stefan. Måndag: Trött som satan. Men lever iaf :)

Hur var din helg?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag jobbade hela helgen , mindre kul!

2008-11-24 @ 10:11:04
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0