¤ Trött & irriterad

Ja, det kan man lugnt säga att jag är..
Igår så gick jag & la mig vid 10. Vid halv 11 så
ringde syrran & väckte mig.. Inte roligt, med tanke
på att när  jag kollade på klockan sista gången så
var den 00.13.. Vaknade vid 6, men orkade
verkligen inte att gå upp. Så jag gick upp halv 7
istället.

Sen när jag kom bort till stationen i bajsbyn Bjärnum,
så upptäckte jag att det bara var jag och en annan som
väntade på bussen, när det brukar vara runt 15 personer
annars.. Då kom jag på att de håller på med vägarbete
i bajsbyn, och att de har börjat att dirigera om trafiken och så..
Så vi gick ner till den nya hållplatsen bakom ica, och mötte en
annan som sa att bussarna skulle börja stanna där efter
07.00 idag.. Så vi stannade kvar vid den nya, och hon fortsatte
upp till stationen. Eftersom bussen går 06.50 så var vi alla
lite osäkra.. Så vid 5 i så kom bussen till vår hållplats, efter
att den hade varit på stationen först. Hon som vi mötte hade
sagt att det var folk som väntade vid den nya..

In till stan då, komma in på skitstället nummer 1 och bara
sitta och ha sjukt tråkigt hela dagen.
Syrran har messat tre gånger idag och frågat när jag kommer
in till stan och ger henne pengarna som jag egentligen inte har..
Sen så är hon så jävla fisty och bara lägger sig i hela tiden,
när ingen får lägga sig i hennes liv.. Kulkul..

Nej, nu ska jag ut och ta en cigg. För jag är så sjukt jävla
lack just nu..

Ha det så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0